Malawiciklider

Hej!

Jo, nu har jag nog bestämt mig angående mitt akvarium, jag ska nog lägga ner det ett tag. Jag tycker inte att det är kul att ha malawiciklider när man bara kan ha 3-4st bara för att man har för litet akvarium. Malawiciklider-rödzebra är nämligen en fisksort som är väldigt revirbildande så dom vill ha "sitt lilla egna krypin" samtidigt som dom vill ha massa kompisar. Det blir rätt svårt att fixa det i ett litet akvarium och jag vill ju jättegärna ha malawiciklider.

Men! Marcus moster har ett akvarium på ca 1200liter fyllt med olika sorters malawiciklider, hon ville jättegärna ha mina 3 som jag har nu. Så det var ju bra tyckte jag. Sen så sa hon även att hon hade ett till akvarium på ca 720liter som jag fick om jag ville. Men tyvärr så har jag ingen plats för det nu, men hon sa då att jag kunde ta det när jag flyttade hemifrån och hade plats. Så hon sparar det! Nice tyckte jag! Jag säger tack tack moster Maria! ♥
Publicerat: 2010-03-02 @ 21:10:03


1 kommentarer
Postat av: Malin

Åh, älskar akvarium!

Bästa pysslet som finns, att skapa små låtsas världar åt de små varelserna.

2010-03-03 - 18:34:10 | URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0