Jag vill ha vår! ♥

Hej!

Då sitter jag här igen. Förut när jag var ute med hundarna så hade Mihaly & Gunilla hunnit hem tills jag kom hem från promenaden. Vi kikade lite på tv och åt go mat, sen var det dags för Mihaly att åka till jobbet, då passade jag och Gunilla på att att gå ut på en lång promenad med hundarna å nu har vi precis kommit in igen.

Guu vad skönt väder det är ute! Man riktigt såg på hundarna hur dom njöt när dom tassade fram i snön med alla solstrålar riktade mot sig! Jag och Gunilla njöt ju minst lika mycket vi! Hihi! Ge mig vår nu! Jag vill ha sol varje dag, jag vill att björkarna ska ha gröna kronor, jag vill ha hundar som ligger å solar på altan, jag vill ha björkdungar fulla med vitsippor, jag vill sitta i solstrålarna å dricka jordgubbssaft & äta kanelbullar, jag vill att bäckarna ska rinna fritt, jag vill plocka vitsippor i mängder till farmor, jag vill ha barkbåtstävlingar i bäckarna, jag vill ha blåsippor, krokusar, skillor & hästhovar i dikena, jag vill ha vår! ♥
Publicerat: 2010-03-02 @ 15:46:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0