Domino & bebiskor ♥

Hej!

Äntligen ligger jag i min stora sköna säng igen efter en låååång dag! Jag har varit ute å ridit i tre timmar på min lille Dominokompis tillsammans med Ann på Julie. Det var mysigt, roligt och spännande! :) Det är första gången sen Måns åkte till fodervärden som jag rider så lite ont i rumpan har jag allt. hihi! Men det var det värt! Efter ridturen kikade vill till Johan som var ute i ladugården och jag myste me alla bebiskor ^^ Åh jag blev helt kär i två utav bebiskorna, jag ville ta med dom hem ♥ Sen kom min älskling förbi, vi tjötade lite å han sköt fågel på gården sen åkte vi hemåt.

Nu har jag duschat så nu luktar jag tvål istället för ko blandat med häst ^^ hö hö. Jag känner på mig att sängen kommer att bli extra skön inatt ♥ Godnatt på er!


Domino ♥ (lägg märke till herrns mustasch)

Publicerat: 2010-05-15 @ 00:15:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0