En lyckad vernissage!

Hej!

Då var jag hemma igen. Guu så skönt! hihi. Vernissagen gick skitbra! Folket älskade våra tilltugg, så himla kul! Mina minicupcakes gick åt jättesnabbt och många ville ha receptet på min goda frosting, men den fick dom inte. För mitt recept på frosting är bara mitt! ;)

Kusin Daniel har vi hämtat på tåget också. Han ska förmodligen börja gymnasiet här i Västra götaland så han ska besöka gymnasiet imorgon. På tal om imorgon! - Jag är ledig imorgon. wiiehoo! Och förmodligen så åker jag iväg till Ann & hästarna för att rida en liten tur. Hon ringde nämligen idag och sa att hon, hästarna & bebiskorna saknade mig. hihi ♥

 
Räksnittar - Vernissagen

Publicerat: 2010-05-18 @ 21:51:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0