Ge mig min matlust tillbaka!

Hej!

Jag säger bara en sak, det är hemskt att inte ha någon matlust när man älskar mat! I två dagar har jag inte haft någon matlust. Jag tittar på matprogram, mina mat/bak bloggar jag följer, jag tittar i vårt skafferi, men inget hjälper... Jag får bara lust att laga mat & baka, men inte att äta. Jag vill ÄTA! Jag vill vara sugen på grillat kött, goda sallader, saftiga blåbärsmuffins, jordgubbstårta m. rabarberkompott, potatissallad, rökt röding & sik, baguetter, skinka, grillad kyckling, oliver, korintkakor, räksmörgås och allt annat gott som finns. Men inget tilltalar mig idag och det gör mig ledsen...ge mig min matlust tillbaka!
Publicerat: 2010-05-24 @ 17:58:50


2 kommentarer
Postat av: Ellinore

usch alltså va jobbigt! :(

2010-05-24 - 18:47:36 |
Postat av: svar till Ellinore:

Ja, d e rätt jobbigt :( men nu har jag iaf fått i mig lite ostsmörgåsar och en kanelbulle.

2010-05-24 - 21:05:17 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0