Jag behöver en ny doktor

Hej!

Varit hos doktorn idag. Tog lite blodprover å sånt. Men dom hittade ingenting. Våran vårdcentral är kass. Bye bye på den. Jag ska vidare till en annan doktor.

Igår hämtade vi hem älsklings nya bil! :) Den va fin och jätteskön att åka. Var även å sydde upp min balklänning, det kommer bli kanon! :D Skorna jag hade köpt till passade skitbra till klänningen så jag är nöjd ♥

Har gått ner 2kg på ett par dagar pga att min mage inte funkar som den ska och att jag inte har ngn aptit och bara mår illa. Jag behöver en ny doktor. Har iallafall fått i mig lite soppa idag och igår fick jag i mig jordgubbstårta för Oskar fyllde 20år så vi hälsa på honom lite :) Oskars mamma är grym på att baka säger jag bara å ni som inte har ätit hennes tomtegröt ni har verkligen missat ngt. Mumsfilibaba på den! ♥

Ja...hur som helst. Jag behöver en bra å redig doktor.
Publicerat: 2010-05-27 @ 20:42:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0