Jag har nog aldirg varit så nervös och svettats så mycket

Hej!

Nu sitter jag hemma hos älskling. Han är iväg å fixar å donar så jag tänkte gå ut med hundarna på en promenad och räkna hagstolpar och hur långt det är runt hagen :) hihi. Sånt underhåller jag mig med.

Jag såg en så ruskigt bra film igår som hette Cinderella Man. Shit jag har nog aldirg varit så nervös och svettats så mycket som jag gjorde när jag såg den. Wooow säger jag bara. Någon mer som har sett Cinderella Man?

Senare idag åker vi hem till mig, där ska älsklings familj å min familj äta chilensk mat ihop och prata om hur vi ska ha det på vår studentfest :) Det kommer bli kanon!

Ha en bra dag! ♥
Publicerat: 2010-05-01 @ 10:25:51


1 kommentarer
Postat av: ANNELI BERGMAN - Jag är 20 år, men älskar fortfarande färgen rosa och Nalle Puh!

Jag tänkte se den, men det kom annat i vägen! :)



Kram

2010-05-02 - 21:27:04 | URL: http://annelibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0