Lille hingsten, Np i engelska och hosta

Hej!

Har precis varit ute å gått med Humla en sväng. Vi va uppe å hälsa på hos hästarna i hagen lite grann. Lille hingsten stod i hagen med mammahäst. Han är så söt! ^^ Han ser ut som en liten giraff utan lång hals ♥

Np i engelska idag. Gick väl inte direkt bra om jag får säga det själv. Det var något fel på mig idag, jag kunde verkligen inte koncentrera mig på att lyssna när vi hade hörförståelsen. Illa! Jag chansade på allting i stort sett. Vi får väl se hur detta gick.

Min hosta vill inte försvinna. Den sitter som fastklistrad i min kropp. Magen den blir inte heller bättre för den delen. Skit påt. Just nu är Marcus nere på skjutbanan så jag sitter och väntar. . .väntar och väntar och hostar och väntar...

Nu ska jag hosta mig vidare...
Publicerat: 2010-05-07 @ 18:41:22


1 kommentarer
Postat av: minna

ta varmt vatten och blanda med honung så lindrar det hostan lite :D

2010-05-09 - 21:12:53 | URL: http://minnah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0