Baka baka liten kaka ♥

Hej!

Nu skulle jag varit tillsammans i kohagen med min vän å fotat när kossorna. Men så blev det inte. Jag har spytt och hostat hela natten :( Inte så bra och smitta alla andra då tänkte jag.


Nu är jag hemma. Marcus kollar på någon film, själv tänkte jag baka. Min farmor fyller år imorgon så hon måste ju få något mumsigt! Och hon ska självklart få sin favorit, nämligen budapesttårta ♥ Något som även jag älskar sååå mycket. Budapesttårtan är otroligt god och läcker med alla sina smaker. Mumsfilibaba! Sen så tänkte jag även baka mina chokladcookies m. nötter och russin som är efter eget recept :)
Nu ska jag tralla ner i mitt kök å baka lite! ♥

Publicerat: 2010-05-08 @ 16:48:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0