Vernissage i eftermiddag!

Hej!

Nu sitter jag i skolan. Jag har precis skrivit klart mitt engelskaprov & nu sitter jag och äter lite frukost. mumsigt! Det känns som att engelskaprovet gick bra idag. Engelska är väl inte min starka sida precis, men idag kändes det bra :) Om en timme ska jag & Karolina tillsammans med vår lärare åka en på en biltur till mataffären där vi ska köpa lite smått å gott till vår vernissage som är idag kl 16.15-19.00. Kom å kika på våra fina verk!

Det vi ska bjuda på är följande:
· Fruktbål
· Snittar i olika form & smak
· Exotiskt fruktbord
· Godis & chipsskål
· Minicupcakes
· Kaffe & te
· ev. ost & oliv stickor

Visst låter det mumsigt? :)
Publicerat: 2010-05-18 @ 09:19:38


4 kommentarer
Postat av: minna

hoppas muffinsarna räcker, höhö :P

2010-05-18 - 14:09:03 | URL: http://minnah.webblogg.se/
Postat av: Jonathan

så.. man får inget godis å chips.. bara skålen asså?

2010-05-18 - 18:46:26 | URL: http://jonathanfhors.blogg.se/
Postat av: svar till jonathan:

ha ha ha! Klart man fick godis o chips. uttryckte mig bara lite konstigt kanske :p

2010-05-18 - 21:23:29 |
Postat av: svar till minna:

Klart dom räckte. Men dom tog slut skitsnabbt, folket tyckte om dom! :D

2010-05-18 - 21:24:00 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0