Min syster kommer till mig i helgen! ♥

Hej!

Åh! Allt känns bara så bra just nu! Å det ska jag tala om för er att DET är en skön känsla! ♥
Dock så behöver jag ett jobb. Kan va bra liksom, så att man inte är fattig resten av livet, jaja det kommer väl det med, ah asså jobbet menar jag nu! Hihi!

Kusin å jag har varit å handlat lite käk. Så nu överlever vi ett tag till. Å i helgen kommer min kära syster hem till mig! Love it love it love it! ♥ Det var länge sen jag träffa henne nu så det ska bli riktigt roligt att få träffa henne! ♥

Syster å bror ♥
Publicerat: 2010-11-11 @ 18:28:16


2 kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket för dina tips! Håll utkik vem som vinner utlottningen :)

2010-11-12 - 19:06:51 | URL: http://dagenspresent.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej :) Nu har vi startat igång Veckans Tipsare. Besök bloggen och kommentera på det inlägget, så har ni chansen att bli Veckans Tipsare och få en länk till er blogg plus ert tips publicerat på vår blogg. Lycka till :)

2010-11-13 - 14:41:49 | URL: http://dagenspresent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0