Min lilla hundkompis å jag har morgonmys!

Hej!

Morgonmyser tillsammans med min lilla hundkompis framför tv.n! Myyyys! Vi har varit på morgonpromenix å ätit frukost så nu passar vi på att mysa lite innan jag ska hoppa in i duschen för att sedan bege mig ner mot stan å slänga ut cv.n lite överallt!

Jo, hörreni, vill ni se en ruggigt bra film så ska jag tipsa er om en film som heter - The freedom writers - en jättebra film! Se den å ni har en favoritfilm! :)


Publicerat: 2010-10-04 @ 09:57:22


2 kommentarer
Postat av: nicole

Ja visst e den bra? :D Har haft den på min dator hur länge som helst :)

PUSS

2010-10-04 - 16:32:13 |
Postat av: svar till Nicole:

Ja! Såg den första gången i helgen! Skitbra verkligen!! :D puss

2010-10-04 - 20:07:51 | URL: http://aquarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0