Halvgalet, halvtokigt & helknasigt!

Hej!

Det där med städning å grejer igår, så blev det ju verkligen inte kan man säga! Helt plötsligt hade jag förts iväg flera mil ifrån min by för att vara sminkös på en maskeradgrej hela kvällen! Å helt plötsligt står även jag & Lisa, en tjej jag träffade, pyntade i glitter, krona i håret, hattar, arab-byxor & mjukdjursormar vilandes runt axlarna. Jag sminkade killar som skulle bli tjejer, jag träffade en massa nytt å roligt folk, jag åt mig mätt på de små muffinsen som det bjöds på. Från en scen med musik kastades det ut godis, det blev godisregn å alla flockades för att ta dom där stackars karamellerna som flög genom luften.

Ja, en toppenkväll. En sån där bra spontan rolig kväll. Såna där spontana roliga kvällar som är lite halvgalna, halvtokiga å helknasiga! Jag gillar såna kvällar. Puss på er!
Publicerat: 2010-09-12 @ 19:04:18


2 kommentarer
Postat av: Nicole

Åh vad va de för fest elle?! Låter ju hur skoj som helst!

2010-09-13 - 19:17:56 |
Postat av: svar till nicole:

Jotack! Dä av sköj! :P

2010-09-13 - 21:20:20 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0