Ibland går dagarna lite fort.

Hej!

Dagen har gått fort. Mat har lagats å det har pluggats. Snart är det dags att gå ut å gå med min lillahundkompis å bihang. Har ni tänkt på att dagarna, timmarna, sommrarna, minuterna, månaderna och åren går fortare nu än när man va mindre? Allt bara svischar förbi? Går det fortare nu, snurrar jorden fortare än förr å isåfall varför fattar inte forskarna å vetenskapsmännen det? Jag fattar ju (inte). Man undrar ju. 

Äre någon mer än jag som tycker att jag borde sätta igång med projekt - header förresten? Tänkte göra en snygg header (försöka göra en snygg iaf.) med lite smått å gott på, typ lite kakor å annat mums jag gjort å så, men blir det av - nej! Dessutom tycker jag att jag har varit snål med att ge er lite nya recept å baktips, jag får nog ta tag i den biten också! Jag får ta tag i allt det där snart, ja snaaart, nångång. Nu ska jag söka lite jobb å ikväll blire idol! :)
Ha en bra kväll allesammans! puss.
Publicerat: 2010-09-29 @ 18:22:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0