Om de som dör utan någon som helst förvarning!

Hej!

Tidigare nu på morgonen skulle jag ringa veterinären för att boka en tid till min lilla hundkompis. Jag hade ställt alarm på mobilen för att jag skulle hinna ringa då veterinären har telefontid... MEN ICKE! Under natten så har alltså min mobil dött, ja utan att ens på något sett förvarna mig. Så jag vaknade vid 09.10 istället och telefontiden är fram till 09.00. Vilken tur typ. . . så ingen tid har jag fått å tro mig jag ringde säkert 10 ggr ändå, fast jag visste att hon inte skulle svara, man vill ju vara på den säkra sidan. hö hö hö.

Får alltså ringa igen. . imorgon. blubb blopp blipp.
Publicerat: 2010-09-13 @ 10:16:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0