Underbara Christine.

Hej!

Nu sitter jag här i sängen. Söker/letar jobb, har precis moffat i mig en s t o r bit ananaspaj å är allmänt nöjd i det sällskap jag har idag! ♥

Jag å min lilla hundkompis var ute på morgonpromenad för någon timma sedan, då såg vi ett skiiitstoort, jättefint segelfartyg! Den, eller hon hette Christine och hade en mast på säkert 50cm i diameter! Christine var blå och träfärgad och såg precis ut som ett segelfartyg som man ser på filmer eller i Shrek. Haha! Skulle lät åkt med på en tur för det skulle ha varit en upplevelse som hetat duga! Christine var en vacker syn, hon slussade genom kanalen å bort bort bort å nu lär vi aldrig få se henne igen. Underbara, fina, snygga Christine.

Nä... kanske dags att baka en brownie cheesecake istället. puss å hej.
Publicerat: 2010-09-13 @ 10:26:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0