Tibridge born to be snowwhite.

På torsdag eller fredag kommer Märta hem! yey! :) Richard blev lika kär som jag! Kommer bli super. Det är dock lite nervöst å pirrigt att veta att man kmr å ha en liten valp i huset igen. Det var liksom 9 år sedan min lilla Moa va valp! Men det kommer säkert gå vägen den här gången också. Den här gången blire lite extra spännande också, för jag ska lära mig en massa nya grejer som spårning tex. Kommer bli super! En annan grej som är super är ju Märtas underbara uppfödare som ställer upp 24/7 så äre ngt jag undrar över eller funderar på så jag kan bara slå en pling, det känns också skönt! Skönt att hon är en enkel människa att ha å göra med. Har stött på allt för många konstiga å svåra hundmänniskor i mitt liv, men Denise hon är bra hon! Nä, nu ska jag å min lilla hundkompis Moa sova så gott, det har varit en lång dag m. hundcafé å en skön kväll vid hammarn m. hundar, Elin å Emma :)
Gonatt!
Publicerat: 2011-04-17 @ 23:24:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0