Jag, min lilla hundkompis, kylskåpet och doften av nybakt bröd.

Hej!

Börjar bli lite sömnig nu. Jag ska nog kila in på toan för att borta tänderna och tvätta bort sminket. Sen ska jag nog gå å lägga mig tillsammans med min lilla hundkompis. Marcus spelar xbox så han kommer väl när han är klar antar jag :p

Imorgon ska jag nog baka tekakor igen. Dom blev så mumsiga sist! ♥ Det bästa var när jag tog en nybakad tekaka, klockan var väl omkring 23.30 på kvällen, alla låg och sov, tekakan den var fortfarande varm och jag smörade den och la på nån skiva ost eller två. Sen satte jag mig på golvet brevid min lilla hundkompis som sömnigt hade kommit ner ifrån övervåningen för att hålla mig sällskap. Där satt vi, på golvet, sent på kvällen i kylskåpsburrandet (kylen låter.) och delade på den goda, nybakta tekakan med smält ost på. Bara jag, min lilla hundkompis, kylskåpet och doften av nybakt bröd. Min lilla hundkompis och jag hade en mysig liten stund där tillsammans ♥ Min hundkompis är bäst! Jag älskar henne så otroligt mycket! ♥

Godnatt! ♥

Publicerat: 2010-04-16 @ 23:02:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0