Allting känns så bra idag! ♥

Hej!

Sitter i skolan med glatt humör! Vi lyssnar på 50/60-tals musik för fulla muggar och har det trevligt! Att det ligger en Egyptenresa och väntar på mig & älsklingen inatt gör allting underbart! Imorgon vid den här tiden är vi framme vid vårt hotell. Vädret kommer förmodligen vara toppen, värme och sol! :9 Och jag kommer att ligga i poolen! Wiiie! Underbart! Jag längtar!!


För övrigt så har Max skissat upp en pinuppa till mig nu, den kommer nog sitta som ett smäck på min arm sen! Hihi! Den kommer att innehålla cupcakes med vingar, en massa blommor, grammofon, körsbär & noter! Det kommer att bli super! ♥


Allt känns så bra idag! Älskar såna dagar! Hoppas din dag känns lika bra! ♥

Publicerat: 2010-03-24 @ 13:19:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0