Lördagsmys ♥

Hej!

Nu ligger jag i sängen igen tillsammans med min älskling och min lilla hundkompis! ♥ Vi har precis kollat på Luftslottet som sprängdes och ätit varma mackor! Filmen var jättebra och mackorna var supermumsiga! :)

Ja juste, jag har ju glömt att berätta att min lilla hundkompis mår bra i magen igen! Wiiiiiie! Jag är superduper lycklig! Det var tack vare matoljan och Marcus som fick ut bajset som låg som en propp med sitt lillfinger ! Hihi! Lite äckligt men väldigt behövligt! :P Nu har min lilla hundkompis bajsat för hela året och min älskling får nog tvätta sitt finger hela året, för tro det eller ej men lillfingret luktade bajs efteråt! ;) haha!

Nu ska vi mysa! Godnatt! ♥
Publicerat: 2010-03-21 @ 00:31:52


2 kommentarer
Postat av: Jossan

Jättefin bild!! Skönt att Moa mår bra igen, haha!!

2010-03-21 - 10:08:57 | URL: http://josefinfhors.blogg.se/
Postat av: svar till Jossan:

Tack så mycket! :) Ja, jag kunde inte somna förens hon mådde bra den kvällen, så det var superskönt att hon blev bra!

2010-03-21 - 10:32:36 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0