Pan pizza, sommar, körkort & en polle till sommarn ♥

Hej!

Sitter här och kikar på Ceasar - hundmannen ni vet. Han är cool och det bästa är att hans metoder funkar prima! På alla hundar jag testat dom på också - that´s why I like him ♥ Dessutom så anväder han inte våld eller höjer rösten och det gillar jag! :)

Min Marcus är ute och jagar bäver. . . Jag önskar bara att han kunde komma hem snart så att jag har någon att äta Billys Pan Pizza med. Jag är så himla sugen på Billys Pan Pizza, dock inte lika kul att äta själv. Hundarna skulle nog gärna vilja ha, men risken är ju att man inte får någon pizza bit själv då ;) Hihi!

Jag vill ha pan pizza, sommar, körkort & en polle till sommarn ♥
Publicerat: 2010-04-12 @ 20:59:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0