Lussebullsbak ♥

Hej!

Här har det bakats lussebullar! ♥ Johanna, jag, lillebror å Moa har bakat lussebullar hela kvällen. Det har varit jättemysigt, jätteroligt men framför allt jättegott! ^^ Min kitchen Aid maskin gjorde ett vääääldigt bra jobb! Det är första gången jag bakat lussebullar med den å jag kan säga er att det har blivit de godaste lussebullar jag bakat ever! Min maskin är bäst! ♥

Imorgon blire pepparkaksbak å sen kommer även ett recept på lussebullarna :) Nu ska vi gå ut med lilla Moa, sen blire tv, soffan & popcorn! Nom nom! Ha en bra kväll!
Publicerat: 2010-12-15 @ 21:13:27


1 kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-16 - 00:04:24 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0