Jag & jordnötterna.

Hej!

Här sitter jag, nyvaken med en påse salta jordnötter. Marcus & jag somnade nämligen såfort vi kom hem ifrån skolan idag. Ibland kan det vara skööönt att sova lite, nä nu ljög jag allt! Det är JÄMT skönt att sova Hihi!

Innan vi åkte hem idag så köpte vi en present till min & Marcus vän Sofie. Jag kan ju inte avslöja vad det är eftersom att hon läser bloggen! Hihi! Men jag slänger upp en bild på den när hon fått den ^^

Återkommer när jag har något roligare att skriva, hjärnan funkar inte så bra när jag är nyvaken!

Vad tror ni att det ligger i paketet? ♥

Publicerat: 2010-01-20 @ 18:33:15


1 kommentarer
Postat av: Sofie

Hmm.. Inte det jag sa till dig idag i alla fall eftersom du ska lägga ut kort på den sen;)

2010-01-20 - 21:41:46 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0