Älsklings födelsedag :)

Hej!

Jag säger bara HA HA HA! Min kusinvitamin som tror sig vara min kung är fööööör störd. haha. Ja, ni kanske redan har läst hennes inlägg. Jag kan inte annat än att skratta åt hennes knasigheter. Va sjöen får hon allt ifrån egentligen? Aja, nu har jag precis ätit en supergod tårta som jag gjorde tidigare idag, eftersom min älskling fyller år. Det blev en polkamarängtårta m. choklad och jordgubbar. l o v e l y. Lägger ut receptet på den inom snar framtid. Nu kan jag ju även avslöja vad min present till älskling var. Jag ska bjuda honom på en heldag på sommarland. Vi ska åka karuseller, bada, åka gocart, kolla på vattenshowen m.m. Sen så ska jag ta med en mysig picknick-korg med alla slags godheter i så ska vi sitta i gräset och mysa och bara njuta av varann ♥

Konditor/bagare utbildningen var fullsatt iår tyvärr. Så det blir till att söka nästa år för min del. Så jag funderar på om jag ska skaffa häst iår å ha på foder. Har hittat en superfin nordsvensk travare som finns i närheten där jag bor som behöver komma ut på foder i  minst 1 år. Funderar på att ringa faktiskt.

Ha nu en bra kväll! Hajdo.
Publicerat: 2010-07-08 @ 19:34:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0