CAROLINA

HEJ:)

DENICE SKRIVER :
ALLA SOM LÄSER DETTA FÅR KLAPPA TILL MIG TRE GÅNGER NÄR NI SER MIG .FÖR ATT DET HAR MIN KUNG SAGT .CAROLINA ÄR EN KUNG EN KUNG SOM BOR I JAKOBSBERG,SOM LIGGER I JÄRFÄLLA,SOM LIGGER I STOCKHOLM ;)CAROLINA ÄR BÄST OCH DET TYCKER ALLA!JAG ÄR HENNES HUND VOFF VOFF! JAG VILL VARA SOM CAROLINA.CAROLINA ÄR MIN BOSS JAG GÖR ALLT HON SÄGER ÅT MIG ATT GÖRA.
NU SÅ JOBBAR JAG SOM PIGA ÅT MIN KUSINVITAMIN KUNG PRALIN I HENNES STORA SLOTT:)

Frågor till Denice.

vad gör du på fritiden?
svar: är Carolina's hund.

vad drömmer du om?
svar: carolina

framtidsplaner?
svar:vara piga åt carolina.

ditt favorit ämne?
svar:läran om kung carolina den första och sista:)

vem är bäst?
SVAR: CAROLINA SÅKLART!

                                 



                                                  
  



                                  

                                                      
                                            

Publicerat: 2010-07-07 @ 18:01:08


2 kommentarer
Postat av: Lillebror

HAhaha! Carro e störd x)

2010-07-08 - 10:12:31 | URL: http://jonathanfhors.blogg.se/
Postat av: svar till lillebror:

haha! så det säger du ;D hahaha

2010-07-08 - 19:32:29 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0