Om arabstoet Nemah och pålagringar i framben.

Hej!

På tal om ingenting så måste även få tala om att syster har blivit medryttare åt en skiiiitsnyygg polle. Ett arabsto, skimmel, vid namn Nemah. Verkar vara en suupermysig häst. Får allt ta å åka upp till sthlm för att hälsa på syster+häst. Riktigt skojjigt tycker jag att detta är, ah att syster fått en så fin medryttar häst alltså. Mindre skoj är ju att min gamle kompis Måns har fått pålagringar i frambenet. Icke kul. Just nu går han på medicin och ska tillbaka till farbror doktorn om 3 veckor. Antar att det bara är att hålla tummarna för att allt ska gå bra. Har tyvärr ingen erfarenhet utav pålagringar i ben/haser m.m sedan tidigare. Ni med erfarenhet kan väl berätta vad ni har för erfarenheter utav pålagringar. Vill ha både bra/dåliga erfarenheter. Känner att det kan va bra att veta så mycket som möjligt om detta. Så skriv gärna.

Ha en bra kväll nu allihopa för jag tänkte att jag skulle ha det nämligen ;) Hejsvejs.
Publicerat: 2010-07-06 @ 17:46:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0