Här ska det badas! ♥


Bikinisar från h&m. obs. inte samma färg på den längst till höger å till vänster.

Hej!

Helt okej dag med en massa åttor på besök i skolan. Själv stod jag i screentrycket hela dagen tillsammans med Max, Sebastian och Oscar. Trevligt trevligt. Lyckades bli färdig med min "bonad" så jag gjorde en tavla också som jag tror att Denise ska få. Hon ville ju så himla gärna ha den! Hihi.

Nu är jag hemma å myser. Mina bikinisar har kommit & alla passade, så nu behåller jag allihopa! ♥ Här ska det badas minsann. Jag fick 4st från h&m och 1 från ellos. Och nu är det 15dagar kvar tills vi åker till Egypten! Wiiiiie!♥

Nu ska jag träna! Ha en bra kväll! !♥

Publicerat: 2010-03-10 @ 18:10:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0