För allting var bara så mysigt och vackert ♥

Hej!

Igårkväll låg älskling och jag nerbäddade i soffan med stora täcken och intrasslade ben. Vi var sjuklingar båda två. Vi tittade på Avatar och åt stracciatella jordgubbsglass med pistagenötter ♥ Min lilla hundkompis låg brevid oss och sov och Neytiri & Jake Sully var vackra, Pandora var så vackert, Hallelujaberget var vackert, hela filmen var så otroligt vacker.

Och jag njöööt. Brevid min älskling, brevid min hundkompis, en skål med stracciatellaglass och avatar. För allting var bara så mysigt och vackert. ♥ ville bara säga det.

Publicerat: 2010-05-11 @ 13:33:33


2 kommentarer
Postat av: nicole

se där :) låter skitnajs. puss

2010-05-13 - 16:09:37 |
Postat av: svar till nicole:

Det var det också ;) hihi

2010-05-13 - 17:50:24 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0