Lille hingsten ♥

Hej!

Igår var jag å hälsa på gannfölet som föddes för två dagar sedan. Lille hingsten var suuper söt! Han stod i hagen med sin mamma, busade skitmycket med mamman. hihi! Han sprang runt runt i hagen, studsade upp och ner i luften, sparkade bakut, nosade i foderhinken och undrade vad det var för något och galopperade på sina små vingliga ben. Mammahäst hade fullt upp med att hålla reda på den lille busen! ;) ♥

Idag är jag hemma och är sjukling igen :( Har ju haft ont i öronen och hostat men när jag vaknade idag var jag så förskyld så att jag knappt hade någon röst. . Marcus fick ringa till skolan och sjukanmäla mig. Nu sitter jag å kikar på hästar. Hittade ett fint sto. Ägaren verkade tycka att hästen skulle passa mig bra. Problemet är bara att hon måste bli av med den senast om två veckor pga att dom inte har stallplats längre. Så jag får se hur det blir med den här saken. Är det någon som har en liten sällskapsponny till mig så får ni gärna säga till!

Nu ska jag mysa med min älskling ♥

Publicerat: 2010-05-06 @ 13:23:23


2 kommentarer
Postat av: Minna

Haha, föl är jättesöta. Vissa ser typ ut som små älgar.. :P

2010-05-06 - 22:12:42 | URL: http://minnah.webblogg.se/
Postat av: svar till Minna:

haha jag tycker att dom ser ut som giraffer m. kort hals :p

2010-05-07 - 17:47:38 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0