Let's have a party!

Hej!

Precis kommit hem ifrån stan där mamma, pappa å jag har kikat på bio. Vi fick ett spontanryck å åkte in - det gillas! Vi kikade på 'I rymden finns inga känslor', åt popcorn, drack coca cola å hade det mysigt! ♥ Å nu har vi precis mumsat i oss baguetter fyllda med skinka, sallad, olika ostar, tomater, salami osv! Mumsimums!

Min kväll igår var kanon! Mysigt å träffa alla tjejer! Det blev smyckeparty å chokladprovning! En del deeptalk å en del ikkedeeptalk. Sen myste vi med värlens minsta hund. Denise hade hämtat hem sin valp. Å jag lovar, det var det minsta jag sett i hundväg! Sen började det åska så i norden, hela himlen lystes upp utav blixtrarna! Efter åskvädret blev det musik, vin, fest å pizza som gällde för min del! En bra kväll helt enkelt!

Å skulle inte min dator va så bångstyrig så skulle ni få se bilder. Men ikke. Jag bjuder på en låt istället. gokväll.
Publicerat: 2010-09-25 @ 20:01:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0