Fredagsmys :)

Hej!

Då va jag här igen. Plogbilen va i farten imorses också, sov dock som en stock! hihi. Nu har jag precis ätit mannagrynsgröt, nom nom! ♥ Och snart är det dags att gå ut med min lilla vän igen för att sedan bege sig till en körlektion, det börjar närma sig för uppkörning, jag vill verkligen klara det! Skulle va så underbart skönt att ha det gjort å kunna börja se framåt å rikta in sig på andra roligheter man vill göra! :)

Idag åker jag hem till lilla byn igen. Känns som att helgen är fullspäckad. Idag ska jag städa buren, tvätta sängkläder, klippa klor på djuren, imorgon ska jag rida på Julie som jag inte gjort på evigheter - kommer bli spännande, hon är nog inte dåligt pigg nu! Å på söndag äre handbollsmatch, säsongsstart för Solsidan å hemfärd till stan igen! Så med andra ord fullspäckat!

Well, igår kom Richoo hit efter jobbet. Lillebror å jag hade gjort pizza som vi tre åt framför tv.n sen, mysigt! Vardagslyx! ;) ♥ Ha en bra dag allihopa!
Publicerat: 2011-01-14 @ 11:41:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0