If the cake would be spinach, I could eat as many as I wanted


Saknar min Richoo, saknar min mor, saknar min storebror, saknar min syster, saknar min tiger, saknar min lillebror, saknar min abuelita ♥

Och.. det här med å vara nyttig, går inte så bra. Det är en nackdel att älska att baka när man ska vara nyttig!! Doh! Well well, imorgon ska jag hämta ut mitt drivekort på posten! Yeey! Sen ska jag hem till Nathalie å hjälpa henne med att klippa hennes lille vän Theo å så ska jag kika på hennes marsvinsbebisar!! hihi! Och Niclas ska äntligen få tetror i akvariet - nu blir jag av me fiskarna, onödigt å ha dom om jag inte bryr mig om dom å inte har intresset längre - bättre dom kommer till någon som bryr sig om dom små liven.

Nackdel å älska att baka när man ska vara nyttig somsagt.

Publicerat: 2011-01-24 @ 23:24:13


1 kommentarer
Postat av: Denise

super fina bilder! :)

2011-02-05 - 12:59:34 | URL: http://fotodenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0