Vad blire för mat?

Idag gick jag upp ganska tidigt. Gick ut me hunden å sen gjorde jag matlåda till Richoo. Han fick ostschnitzel m. rostade rotfrukter å sås. Mumsfilibaba! Sen käkade vi frukost. Richoo åkte till jobbet å jag gick ner till körskolan för att ha lektion. När jag väl kom dit visade det sig att jag inte alls hade lektion - typiskt! Så jag bokade en dubbellektion imorgon istället. Snurriga jag!

Nu funderar jag på å laga lite käk till mig å bror som kommer hem om en stund. Frågan är bara om det ska bli fisk m. dill å citronsås, köttsoppa å pannkakor eller spagetti å köttfärssås? Hm.. svårt det här. Vad tycker ni?
Publicerat: 2011-01-17 @ 15:00:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0