We still have snowflingor här.

Mysig helg! Ett minus var dock att jag inte han umgås så mycket med familjen så mycket som jag egentligen hade velat. Men det var kalas på kalas på kalas å skjuts hit å dit så ja... ibland blire inte som man tänk, fast jag ska inte klaga, min helg var väldigt bra ändå! :)

Har hjälpt min sjuke pojkvän att flytta i helgen också. Så inatt sov vi första natten i hans nya lya. hihi. Nu ska jag städa akvariet å ta mig en dusch sen bär det av till min sjuke Richoo igen! :) Ha en bra dag! ♥

Publicerat: 2011-01-31 @ 14:32:03


1 kommentarer
Postat av: Sofie

Tja!

Ska du med på roadtripp imorgon?

Skicka ett sms när du ser detta ;)

2011-01-31 - 16:17:32 | URL: http://sofierikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0