Vad har du på hjärtat? Det här har jag.

Go'kväll! Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen; ja va ska jag säga, livet leker å jag har annat å fixa å dona mä som också är kul å mindre kul. höhö. Det har blivit en del ridning det sista men alla hästar verka ba ha kommit in i någon slags strejk mot mig å vägrar att sammarbeta, Funny släppte dock loss sist å började sammarbeta, Tack för den! Eller så beror det kanske på mig? Jag känner inte lika mkt för ridningen som jag gjorde förr, vilket jag tycker är snuskigt tråkigt. Tycker om hästarna, de är fantastiska djur och förr kunde jag göra vad som helst för att få rida dag ut å dag in, men nu, nu är det bara okej... inte hejdundrande kul som det brukade vara.. tråkigt men sant. Önskar att denna underbara känsla för ridningen kommer tillbaka snart!!

Ja å vad har hänt annars då? Jo, det har blivit lite av varje faktiskt. Mitt senaste projekt är att måla alla mina möbler i björkfanér till vita möbler! :) :) Så nu gott folk blire vitt för hela slanten!

Min hund är bäst å mysigast i stan! Hjärta på henne ska ni veta! Gonatt.
Publicerat: 2011-03-10 @ 22:04:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0