Allt å ingenting

Hej!

Jaa,.. då är jag hemma ifrån skolan igen. Den här gången vet jag inte hur länge jag måste vara hemma. Det var nämligen doktorn som sa att jag inte fick vara i skolan! Detta pga mina kramper i magen osv. Kunde tydligen kanske ha någon smitta. Min mage har krånglat sedan jag kom hem från Egypten den 1 april. Så nu ska det tas prover. Sen får vi se om jag får gå till skolan igen..Det är så typiskt, när man väl börjar sköta skolan, ja, då får man inte gå dit.

Aja, jag får roa mig här hemma istället. Det finns massor att göra ex. fixa i trädgården, spackla i boden, städa rummet, gå min dagliga långpromenad, äta, göra skolarbeten osv osv. Jag har nog så jag klarar mig.
Imorgon ska jag iaf åka till veterinären me kissen. Han ska kastreras osv.

Annars har det inte hänt så mycket mer, jag har städat mina två akvarium, köpt lite fiskar, städat bur, städat min garderob och så var det nog inte så mycket mer. Jag kanske får ta och baka något snart. hihi! Jag har ju en mandelkvarn nu va ;) hihihi! Macaroons ska det bli! ;) Funderade på att göra somriga sådanna med jordgubbssmörkräm eller hallonsmörkräm eller något liknande. Vad tror ni om det? :)

Nä, time to do some nytta. Ha en bra förmiddag!
Publicerat: 2010-04-20 @ 09:23:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0