Äntligen Fredag! ♥

Hej!

Äntligen Fredag! Det känns såååå skönt! :)
Först måste jag tacka Elina aka Lill Erik för hennes inlägg. Tack tack. Ja måste bara säga det, att det där hon sa om 5 minuter, mitt tal var EXAKT 5 minuter när jag väl redovisade. Woooow! Kände mig lite cool där. hö hö hö. Men shit vad nervös jag var, jag skakade som attan! Men, det gick iaf, jag sa vad jag skulle säga OCH det bästa av allt, jag har det avklarat! Guu så skönt! :D

Marcus har åkt iväg för att hämta Simon vid bussen. Senare ska jag & min lilla hundkopmpis åka för att hälsa på min lilla farmor, medans Marcus jagar bäver, bäverarne. Jag tänkte att jag skulle ta med någraa macaroons och sätta mig för att fika och hälsa på min lilla gumma ♥

Solen skiner, jag har mat i magen, jag ligger nerbäddad i en gosig säng och jag njuuuuter, för det är fredag! tjalalalala! Gött. ♥
Publicerat: 2010-04-16 @ 15:38:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0