Bakdag med Hyun-Jin ♥


Hej!

Hemma ifrån skolan idag pga magen, har varit konstig i magen ända sedan jag kom hem ifrån Egypten, den krampar å har sig. Så jag och Hyun-Jin passade på att baka lite grann. Vi har bakat chokladcupcakes m. mocka -och kolachoklad frosting & Chokladcookies m. nötter & russin. Allt smakade skitbra! :) Kakorna blev jättepoppis här hemma! :)

Sen har jag & Hyun-Jin varit ute på en promenix med min lilla hundkompis. Det var skönt vill jag lova! Nu har Emanuel kommit hem ifrån jobbet & Jonathan+Marcus har kommit hem ifrån skolan, roligt roligt! Snart ska vi äta paj till middag! Och så blir det nog en cupcake till efterrätt! ♥ Mumsigt! Men fösrt ska jag & min älskling kika på veckans True Blood avsnitt som vi missade i onsdags :)

Ha en bra eftermiddag! ♥
Publicerat: 2010-04-09 @ 17:09:25


2 kommentarer
Postat av: Jossan

Man blir alltid lika sugen på kakor när man kikar in i din blogg :)

Så Emanuel är hemma igen, kul! Ska tjejen oxå bo här i Sverige?

2010-04-09 - 19:56:21 | URL: http://josefinfhors.blogg.se/
Postat av: svar till Jossan:

Hihi! ;)

Ja Manollo är hemma igen! wiie! Tjejen är här på besök i en månad sen åker hon hem till Korea..

2010-04-09 - 20:10:54 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0