Fredagsmys med lilla farmor ♥

Hej!

Har precis kommit hem ifrån min lilla goa farmor. Vi drack gott te, åt kakor, åt macaroons, pratade om allt mellan himmel å jord. Hon var överlycklig över att jag kom å hälsa på :)

Innan jag åkte till henne idag hade jag sovit i ca 2 timmar. När jag vaknade var jag svintrött och hade inte alls lust att åka, jag tänkte att, jag kan åka imorgon, en annan dag. Men så satte Simon på en låt på Spotify, en låt som heter With or without - U2. Den låten hade jag i sångläxa precis när mormor hade gått bort och det slog mig att, jag måste visst hälsa på farmor, inte imorgon utan idag, imorgon kan det vara för sent, man vet aldrig när det är för sent. Och hade jag vetat att mormor skulle gå bort just den dagen hon gick bort så skulle jag vara med henne varje sekund tills det att hon dog!

Så somsagt, man vet aldrig när det är för sent så jag tog på mig kläder, slängde ner lite kakor och te i en påse, tog med mig min lilla hundkopmis och gick ut till bilen och åkte iväg. Och jag är otroligt glad att jag åkte till lilla farmor, för vi hade det så mysigt. Och skulle inte jag ha kommit så skulle hon ha suttit där alldeles själv denna kväll. Dagens gärning är nu gjord! Och jag är glad över att jag kom på bättre tankar, tog mig i kragen och pallrade mig hem till min underbara farmor. När jag skulle åka hem igen kramade jag om henne och sa 'jag älskar dig', och jag verkligen såg hur glad hon blev, hela hon lös upp och hon fick tårar i ögonen. Hon är ju så söt!

Jag älskar min lilla söta virriga farmor ♥
Publicerat: 2010-04-16 @ 22:06:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0