GLAD PÅSK! ♥



Hej!

Här sitter jag å mumsar på mitt påskgodis! ♥
Dagen har varit hur kanon som helst! Det har ätits middag, gåtts tipspromenad, mumsats tårta & tävlats i tävlingar tillsammans med familj, släkt och vänner! Faktiskt den mysigaste och roligaste påsken på länge :)

Jag har påskbadat Doris & min älskling klippte klorna på Doris och min lilla hundkompis också ♥ Så nu är dom påskfina. Hihi! Men vet ni vad det bästa är?! :D Min storebror är tillbaka ifrån Japan & den här gången kom han inte bara för att hälsa på utan nu har han kommit tillbaka på rikigt! Wiiiiiie! Det är så underbart! ♥

Helt klart den BÄSTA påsken på länge! Så Glad påsk på er allihopa! ♥

Publicerat: 2010-04-03 @ 21:25:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0