Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut.

Hej!

Inatt drömde jag att det var sommar, jag & Jonathan var påväg hem ifrån badstranden när vi stannade för att lyssna på en kvinna som bodde strax innan caféet där vi bor. Hon berättade för oss om sin gula/vita labrador, att när hon hade fått den hade den varit osäker och försiktig, men att dom nu hade fått en så bra relation till varann. När vi gick därifrån tänkte jag att 'Det här måste jag berätta för mormor'.
I samma ögonblick vaknade jag, jag var glad men jag hade samma tanke 'Det här måste jag berätta för mormor' samtidigt som jag försökte komma på vart jag skulle ringa, jag var inte rikigt säker på om hon var hos mina kusiner i Stockholm eller om hon var hemma i vårt hus, när det plötsligt slog mig. . .mormor finns inte mer.

Den tanken slog mig & den gjorde ont.
Publicerat: 2010-04-18 @ 10:55:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0