I've got mail ♥

Hej!

Idag fick jag mitt efterlängtade mail! :D Jag får se vad detta resulterar i, jag hoppas att det blir bra! hihi! I'm happy! ♥

Har hållt på med projektet hela dagen idag tillsammans med Marcus. Imorgon ska det sista göras om vi nu hinner med allt. Vi ska sätta upp dörr/fönster fodringen, slipa på spacklingen och måla! :D Just nu ser det skitsnyggt ut! Jag är rikigt stolt över min man! ;) Sen ska jag 'snickra' möbler till min modell också. Det kommer att bli kanon!

Nu ska jag och min duktige man åka iväg till Karlsborg för att hyra film. Jag blev sugen att se 'The stoning of Soraya M'. Har hört att den ska vara bra, sen läste jag på en väns blogg, hon hade sett den och beskrev den och den verkar skitbra fast hemsk! Men jag vill se. Dessutom är den verklighetsbaserad och det gillar jag! Time to go.

Ha en bra kväll! ♥
Publicerat: 2010-04-26 @ 20:00:27


3 kommentarer
Postat av: Angelica

du kommer inte bli besviken!

krya på dig<3

2010-04-26 - 23:01:13 | URL: http://aciano.blogg.se/
Postat av: Svar till Angelica:

Det blev jag inte heller. helsjuk va den. det värsta är att sånt här händer på riktigt också.

2010-04-27 - 08:26:50 |
Postat av: Angelica

ja men precis, de är de värsta utav allt!

2010-04-27 - 13:33:25 | URL: http://aciano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0