Mandelkvarns jakt

Hej!

Solen skiner, vilket jag tycker är underbart! Idag ska jag iväg på loppis för att gå på jakt efter en mandelkvarn. hihi! Jag måste ha en mandelkvarn, så är det bara. Jag ska använda den när jag gör mina macaroons :)

Senare ska jag ta med mig hundarna ut på min promenix jag gick igår. Idag har jag träningsverk, jag gick samma runda 3 gånger igår. Det här är nog första gången jag har fått träningsverk utav att gå ut och gå. haha! Snacka om att jag är otränad vid det här laget, men det ska det bli ändrig på ;) I eftermiddag åker vi iväg till Marcus morbror för att hälsa på lite och sen ska vi vidare till hans moster Maria för att äta middag. Mysigt!

Men nu måste jag hoppa in i duschen en snabbis och sen iväg på mandelkvarns jakt! ;)

Publicerat: 2010-04-18 @ 11:00:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0