Min lilla hundkompis å jag ♥

Hej!

Nu ska jag lägga mig i sängen å mysa med min lilla hundkompis. Min mage mår inte bra så jag orkar inte hålla på å göra en massa saker. Fast jag har faktiskt gjort lite grann idag ändå, jag har städat mitt rum, varit ute med min lilla hundkompis och lagat en massa mat till hela familjen + bihang.

Älsklingen har fixat å donat med projektarbetet idag, det blir riktigt snyggt där ute i vår bod! :) Men nu ska jag somsagt mysa lite grann å älsklingen ska spela något spel som han har laddat hem, tror det hette typ Call of Juarez.

Ha en bra eftermiddag! ♥
Publicerat: 2010-04-10 @ 16:08:54


2 kommentarer
Postat av: Anonym

Om spelet heter Call of Juarez; Bound in blood, måste jag få spela det någon dag!! Kolla på denna videon liksom. För kul. http://www.youtube.com/watch?v=ggB33d0BLcY

2010-04-11 - 18:11:02 |
Postat av: Svar:

Ja det är Bound in blood :) Vem är du förresten?

2010-04-11 - 18:15:34 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0