Pusha hit och pusha dit

Hej!

Guu vad segt det är att gå ut för att hålla på med projektet när man inte hat någon som pushar en. I vanliga fall när Marcus är här så är det han som pushar på mig och säger att vi måste gå ut för å jobba. Men nu är det heldött och jag kommer ingen vart. Men jag antar att det bara är att ta tag i det och pallra sig ut ändå.. I guess. Jag tycker inte om när folk tjatar på mig om att saker och ting ska göras men ibland är det faktiskt bra. Och jag vet att jag kan vara rätt seg :p

Nä, jag ska nog ner å lägga strömmingen i senapsmarinaden innan jag går ut så att den blir rikigt saftig och go ;) Time to go. Ha en bra dag! ♥
Publicerat: 2010-04-28 @ 09:23:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0