Sista lovdagen

Hej!

Sista dagen på lovet. Den ska man väl ändå utnyttja till hundra procent?

Det är dock inte vad jag har gjort måste jag säga. Imorses när jag vaknade så satte jag på datorn och hittade ett sjukt underhållande spel! Man har ett cupcake café där man ska tjäna pengar, baka, dekorera, spritsa frosting, koka kaffe, you name it. Ja, min dag har gått nu och ja har bara spelat spel. . . förutom när jag ätit, duschat & varit ute med min hundkompis. . .värt.

Påminnelse till mig själv: Utnyttja din sista lov dag fullt ut - du kommer att ångra dig annars.

Publicerat: 2010-04-05 @ 20:12:03


3 kommentarer
Postat av: ANNELI BERGMAN - Nå drömvikten!

Låter som ett kul spel.. Vart hittade du spelet?

2010-04-06 - 01:09:30 | URL: http://annelibergman.blogg.se/
Postat av: Svar till Anneli Bergman:

Ja det var skitkul. Eller man fastnade vid det kan man säga ;) Jag kommer inte ihåg va spelet heter.. ska kika senare, sitter inte vid samma dator nu :)

2010-04-06 - 20:43:42 |
Postat av: ANNELI BERGMAN - Nå drömvikten!

SVAR: Jaa.. Jag är en sucker för sånnadär spel med! :P



Ah va bra att du kan kolla upp vart du hittade det! :)

2010-04-07 - 00:39:01 | URL: http://annelibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0