Första skoldagen efter lovet.

Hej!

Första skoldagen efter lovet är avklarad.
Hihi! Hade ju bara en lektion på tisdagar så det blev en liten mjukstart sådär. Jag satte ihop min modell i projektarbetet idag, limmat, skruvat osv. med hjälp utav Mats; vår lärare.

Bror, mamma & Hyun hämtade mig i skolan å vi åkte vidare till färgaffären. Där köpte vi tapet & klister till bror som ska tapetsera i sin lägenhet; Han tog dock inte tapeten jag tyckte att han skulle ha, så jag blev lite butter... Jag LOVAR att mitt val va snyggaren hans. Menmen, det var la inget fel på tapeten han valde trots allt, dessutom är det väl han som ska bo i sin lägenhet antar jag :p

När vi kom hem städade jag hela skaferiet, det tog en stund vill jag lova. Efter det åt jag massa lasagne, dunder mumsigt vare! Love lasagne ;) Gick ut en promenix med min lilla hundkompis efter maten & sen kom älskpälsk hit! ♥ Wiiie. Nu sitter dom här hemma å kikar på 2012. Jag och älskpälsk har redan sett den typ 3 gånger så vi orkade inte kika på film. Nu ska vi mysa. Hihi! ♥

Ha en bra kväll! ♥
Publicerat: 2010-04-06 @ 21:09:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0