Uppe med tuppen! ♥

Hej!

Uppe med tuppen! :)
Snart ska älsklingen och jag äta lite frukost och sen ska vi bege oss iväg mot soptippen för att slänga skit sen ska vi köpa det sista byggmaterialet i byggaffären för att sedan bege oss hemåt igen och fixa å dona med projektet.

Filmen (the stoning of soraya M) va skitbra. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Hemsk va den iaf. För att få en bra beskrivning av filmen så gå in här på min väns blogg, hon hade skrivit om den riktigt bra tycker jag. Jag blev arg, ledsen & förtvivlad på samma gång. Jag förstår inte att vissa människor inte har något samvete! Att tom. ta med sina barn för att se deras mamma bli stenad? What kind of father would do that?! :o För att sedan tvinga dom att kasta stenar på henne? Helsjukt. Finner inga ord.
Men vet ni vad det värsta är? Jo, att sånt här händer varje dag i många länder! Helt oskyldiga människor, framförallt kvinnor blir stenade. Helt fucking sjukt.

Nä, dags att göra nytta. Ha en bra dag! ♥
Publicerat: 2010-04-27 @ 08:25:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0