Mina macaroooons blev goda, tillslut ;)

Hej!

Ska strax sova men först måste jag bara tala om jag såklart misslyckades med smeten - endast pga att jag är dålig på att läsa instruktionerna noga. suck. . . jaja man lär sig av sina misstag. SÅ, det var bara att börja om från början och då blev det suuuper! Min choklad/mint-ganache blev också supersmarrig! Min första ganache och det blir hur bra som helst! ♥ Jag är rikigt stolt över mig själv, måste nog ge mig själv en puss på kinden innan jag somnar, hur nu det ska gå till (?) :p Hihi!

Men somsagt mina macaroons blev goda! Dock fula, men skit samma, det var ju trots allt min första gång. Nästa gång blir dom nog snyggare, jag hoppas på det iallafall ^^ Recept, bilder, instruktioner å fan och hans moster kommer imorgon! ;)

Nu ska jag sova tillsammans med älskling och min lilla hundkompis. Godnatt ♥


Man lär sig utav sina misstag

Publicerat: 2010-04-13 @ 23:39:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0