Tråk(Kul)turdag. Bättre en glass i handen än en kulturdag rätt ner i sanden.

Hej!

Idag var det kulturdag i skolan. Inte så jättevärd dag enligt mig men. . .Visst det är väl roligt med en annorlunda skoldag men jag menar, vad är det för aktiviteter som finns egentligen? Roliga var dom iaf inte. Marcus & jag åkte in, kikade på estradpoesin sen åkte vi. .

Vi åkte vidare för att handla lite mat och blommor :) Sen åkte vi hem och satte oss på altanen men varsin glass! Det kändes verkligen som sommar! Wiiie! ♥ Sen har vi varit ute med hundarna, ätit man och myst lite grann. Hihi!

Nu ska jag och min älskling åka för att hämta upp Simon vid bussen och sen ska vi åka å hälsa på ett par kompisar! Ha en bra eftermiddag! ♥
Publicerat: 2010-04-13 @ 15:45:34


2 kommentarer
Postat av: Jonathan

ni åt.. man..? oO

2010-04-15 - 18:31:38 | URL: http://jonathanfhors.blogg.se/
Postat av: Svar till Jonathan:

Haha. Det ska stå med en glass? Eller vad menade du`?

2010-04-15 - 19:01:50 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0